5. svi 2009.

Sjene




Broj komentara: 5:

anter kaže...

...a odgovora ne nađoh nikako! Pozdrav!

Anonimno kaže...

Pozdrav pjesnikinji..i velika pohvala za rad..:-))))

Samson49

bimbi kaže...

@ Ante! točno tako...:D

hrabrost kaže...

bogme, pronašla sam se i uživala, slobodna, sama, samo posao kao jedina briga, ulovila sam se kako sam sebična, a familija kući bez mene. Baš mi je to odgovaralo, uplašila sam se sebe kako sam brzo prihvatila i usvojila tu blagodat samovanja, a onda opet svi zajedno, teren prošao i i i eto me kakva sam bila prije, u kavezu od obveza.Pozdrav tebi i mogu te prozvati da si naša blogerica kafkinica, ulaziš u onu liniju podsvjesti na način jednostavan i spontan

starosjedilac kaže...

čini mi se da su samo dvije stvari jasne: prvo, kao što davno uočiše, sve oko nas podložno je vječnoj mijeni, a drugo, trajno postoji deficit odgovora na važna pitanja ... pozdrav :-))