3. kol 2009.

I LAV I KROTITELJ




Volim sebe
I nije me briga kad kažeš
Da sam egoista
Kako bi voljela tebe
Kad ne bi voljela sebe
I nije me briga ako mi zavidiš
Jer ako zavidiš meni
Ti ne cijeniš sebe
I nije me briga
Ako me mrziš
Jer mrzeći mene
Ti mrziš sebe
Vjerujem sebi
Jer kako bi inače vjerovala tebi
Ne znam glumiti
S time sam rođena
Ne znam plakati
Suze u sebi nosim
Mogu ti dati više od tebe samog
Ali molim te nemoj to izigrati
Jer ćud nepredvidljiva
Krotitelja nema
Ako se to ikada promijeni
Ja više neću biti ja
Ja više neću biti LAVICA

3 komentara:

mary kaže...

Lavice moja ...krotitelj ti i ne treba...ostani svoja :-)
Nego baš sam provjeravala jel' kod tebe bio onaj ušćakli brzolidoljubac ( bubać)... čudno mi od kuda zna za moju "ušćaklost"( samo sam tebi rekla) i zahvaljujem ti na savjetima i željama za oporavak... Ona venerska beštija je sve doznala i posjetila me...al' ništa od masaže ...samo jadikuje da je i njega isto ( ušćaklo naravno)...Ops, upravo sam dobila sms...pa, da se pohvalim prvo tebi...Moja lavica piše iz Ulma da je upravo dobila švabicu i prošla prvo kolo...Uf...što odulji, al' šta ću kad nemrem iz kreveta...Pussica ti !

anter kaže...

A ti si lavica? Bome se i vidi. Po čemu, to ćeš ti znat, hahaha!

hrabrost kaže...

nema me nekoliko dana a ona bila jak jako vrijedna, prelijepo, pussa