15. kol 2009.

Između sna i jave


Postoji mjesto
Samo kamen oštar
Bodljikavo divlje bilje
Napucale stijene što iz mora vire
Postoji mjesto
Gdje sunce iza kamena škilji
Po moru iskrice sjajne širi
I vidim sebe ko u bajci
Prekrivenu sjajem tim
Čista i naga ko kapljica vala

Postoji mjesto između
Sna i jave
Koje mi uvjek snagu daje
Tu more tajne svoje priča
Tu stijene i nebo se ljube
Tu mirisom šmrike i kuša
Igra se moja duša

Postoji mjesto između
Sna i jave

Broj komentara: 5:

mary kaže...

Moja draga Bimbi...a što bismo mi bez takvih mjesta ? Pusu ti ostavljam...

hrabrost kaže...

impresivno, pozdrav

anter kaže...

Samo pisnici znaju za taka mista. Bravo, Bimbi!

ptsp_ovac kaže...

natura viva

premala mi je slika
da vidim boju tvojih
očiju
mnijem da su badem
nježne
a glas čutim
lagano promukli
što krv uz tijelo
uzgoni

Satir kaže...

nis mogel zdržati!
naj se jediti na me!