28. ruj 2009.

Planina

Toliko strahopoštovanje

 Kao da stojim pred samim Stvoriteljem

 Pokorna i malena

 Na izmaku snaga

 Na vrhu planine

 Rodila se nova snaga 

Obuzela me cijelu

 Lagana kao da lebdim

 U nevjerojatno stvarnom svijetu

 Ludilo adrenalina vrištalo je mojim tjelom

 U vrtoglavici suze i smijeha

 Nestala je sva tjeskoba

 U divljenju bez glasa

 Isplakanim očima bez suza 

U snažnu zagrljaju bez dodira

 Rodila se ljubav


 

Broj komentara: 5:

nonicro kaže...

Lijepo si to ispričala. U ovakve stvari kao što je planina i općenito priroda, čovjek se odjednom zaljubi i ne može više bez toga...
Lijep ti pozdrav šaljem preko Učke...

anter kaže...

Eh, da se meni još jednon uspet na moj Mosor! Ali, nima više, gotovo je, živ na vrj izaša ne bi! Pozdrav!

mary kaže...

Svi mi imamo svoje planine...Pozdrav i pussica ...

ptsp_ovac kaže...

kaj je to fraj biti
(Tebi i Tvojoj Planini)

to je kad se moreš drečati kaj nori
to je kad moreš reči i biti kaj jesi
to je ščupati srce i zdiči ga za svetlo f mraku

fraj biti je f miru gledeti smiraj sonca
to je spati bez noćnih demonof
i cvet f livadi biti kaj nišče ne trga
a voleti i mrzeti ak ti je do tega

to je kad moreš goli hodati po polu
i jokati kaj nori
i znucati se do boli
i povedati kaj god ti je na duši

fraj je ak hoćeš huncut biti
po voli nutri i van iti
s pesom na cesti pusti sedeti
fraj biti je se lepe kaj moreš zamisliti

Anonimno kaže...

Pozdravljam vlasnicu odaja i njene goste..uvijek je lijepo naći se u pjesičkim odajama...:-))

Samson49