4. ruj 2009.

Pozdrav

U šumici pokraj mora
S kestena starog
Popadali plodovi
Novi zreli divlji kesteni
A more nemirno
U jugu što ga ljuti
Pjeni se
Obalu tuče
Ne da mi proći
Vidim ljeto skriveno u kutu plaže
Sramežljivo mi maše i maše
Dobro da sam došla
Jer ponekad ljeto
Bez pozdrava ode
A ja još danima
Obalom lutam
I tražim ga
I zovem
I uzalud
Čekam
Da se vrati

Broj komentara: 8:

mary kaže...

Neugodno mi je više davati ti komplimente za svaki stih...Pozdrav ostavljam...Bila sam odsutna jedno vrijeme...Opet tebi prvoj nešto osobno...Moja dvadesetogodišnja kćer , studentica prava, se udaje 14.11. Sljedeće godine ću postati baka...Sve me to malo "poremetilo" i tako...Pussica , pozdravi mi onog Venerijanca , ako navrati do tebe...:-)))

anter kaže...

Lipo, lipo! Samo mi se pari da ćeš se ove godine stić pozdravit s liton - još mu se kraja ne vidi!

Kojak kaže...

Samo da se javim da sam ponovo tu, a bio sam (ne svojom voljom) opravdano odsutan.
Pozdrav tebi.:o)

nonicro kaže...

Dobro veče, svratio i ja da pogledam i svidjelo mi se ono što vidjeh. Drago mi je da nam se ideje poklapaju, jedino mi je žao da ne pišem svoje stihove, ali ko zna?...
Zahvaljujem na posjeti i šaljem lijep pozdrav iz Pule...

bimbi kaže...

@ nonicro, hvala na pozdravu evo i ja mašem Puli a i Muntiću :-)))

hrabrost kaže...

ugodno lagodno,pitko, prepoznatljiva si postala svojom osobnošću i štihom, pozdravljam

SvijetOkoNas kaže...

Lijepi stihovi, vidim da ti jako dobro ide pisanje pjesama. Pohvale na blogu i šaljem puno pozdrava!

bubimir kaže...

Joj, koje gluposti..., ma dobro pjesme nisu loše ali priče su puuuno bolje..,aj bok