1. pro 2009.

Prvi dan prosinca iz pseće perspektive

Prvi dan prosinca
Fuj! Baš je pasije vrijeme
Ja, pas, mrzim prosinac
Mrzim pasje vrijeme
Mrzim izlazak u prazan park
Isprane mirise i mokre šape
Ako još bude padala kiša
Tako mi miša
Izgrist ću ovu kabanicu
Pa makar umrla od išijasa
Fuj! Baš mrzim prosinac
Toliko strke i halabuke
Stave me na pseće muke
Muči me Sv.Nikola koji me budi iz sna
Straši me Djed Mraz kad na krovu napravi PRAS
A omiljeni kutak moj zauzeo okićeni bor
Od titraja lampica boli me pseća glavica
U noći kad ispraćaj Stare mine
Kljukaju mi apaurine
Pa ovaj, pa onaj...muče me svi
U prosincu ja sam Luda Kuja
Bez volje da naokolo lunja
I onda naiđe neka budala
Pa se izdere na mene
Zbog pšenice ispod bora
Jer kažu "pojela ju Lola"
Mrzim ovo pasije vrijeme
Baca me u depru
Ko da sam jelovnik vepru
Da sam barem medvjedica, zmija il ježica
Spavala bih zimski san
I sanjala sunčan dan

4 komentara:

vjera2 kaže...

Da znaš, gotovo se i osjećam kao taj pas......

anter kaže...

Malo kasnin, a osićan se isto ka i Lola! Pozdrav!

mary kaže...

Moj najdraži pas se zvao Lola ! Čudno...a i nije !

mary kaže...

Samo pozdrav...mojoj najdražoj !