13. sij 2010.

S druge strane

U meni ima mnogo više života
od ovog kojeg živim...
U meni ima mnogo više poezije
od ove koju nudim...
U meni ima mnogo više mene
od mene koja sam tu...
I zato ponekad
Ja koja sam tu,
okamenjena
ispod tuđe lavine
frustracija,
Povlačim se u sebe
i sebično grijem
nad vlastitim vulkanom
mene skrivene...

Broj komentara: 7:

anter kaže...

Bogami san i mislija da vi žene sidite nad vulkanon, hahaha!

bimbi kaže...

@hahahahahahahahahaa......"jesi lud!"

anter kaže...

@Bimbi: A jesan malo, tek toliko da skroz ne poludin, hahaha!

brodjanka kaže...

Pjesnikinjo,bravo!!

bimbi kaže...

@Brođo, to je zaista preveliki kompliment za mene, toliko da mi je i drago i smješno i neugodno. Uglavnom zahvaljujem ti jer znam da po pitanju stihova imaš neke kriterije :-)

Anonimno kaže...

It's interesting to see just how pervasive memory has become in our every day lives. It's like everytime I turn my head, I see something with a card slot or USB port . I guess it makes sense though, considering how inexpensive memory has become lately...

Ahhh, I shouldn't be moaning and groaning. I can't get by a day without using my R4 / R4i!

(Posted using SPPost for R4i Nintendo DS.)

mary kaže...

Ajme super ste ! I stihovi također ...Kaj fali u Rijeci Kineza ? :-))))