25. srp 2009.

Miris čokolade

Ovo je jutro mirisalo na čokoladu.
Plahi dodir, pomicao je svjet.
Snena, kružila sam oko tvoje osi...
Ovo je jutro mirisalo na čokoladu.
Plahi dodir, izazivao je glad.
Gutala sam te pohlepno...
Ovo jutro još uvijek miriše na čokoladu.
Plahi dodir, gori u meni...

Broj komentara: 7:

anter kaže...

Dunkve, koliko mogu vidit za sve je kriva čokolada! Vidiš ti kako su Indijanci još davno pri Kolumba znali ča je dobro!

mary kaže...

Eh te "čokoladice"...kada bi bar mogle bez njih...

mary kaže...

maloprije sam slučajno upala na post pisan 7.3. Slike mora ...lolica...Taj dan mi je preminuo netko veoma drag...Ma ništa ..baljezgam bezveze...

bimbi kaže...

Meri, ne baljezgaš samo se sjećaš i govoriš mi nešto osobno a ja zaista suosjećam s tvojim gubitkom drage osobe.
Kod mene ti datumi pišu naopačke, najprije mijesec a onda dan. I da ti ponovim još jednom "WELCOME MARY"

gokone kaže...

e čokolade,svašta one u čovjeku bude..pozdrav:)

hrabrost kaže...

obožavam ih na sve moguće načine bez ičega, sa voćem, na kolačima,,,,,,,, a linija više ne postoji, pozdrav draga

mary kaže...

Bimbi...evo me opet k tebi...Nekad davno ...mi se tražilo previše podataka...a ..nisam bila spremna, za iste... i nisam kužila...da bu i ovako ostalo samo "blogerski " i anonimno..