4. srp 2009.

Sjećanje na pjesnika

TIN UJEVIĆ
5. srpnja 1891-12. studenog 1955

Čovijek koji živi u mojoj i vjerujem mnogim drugim dušama.
Čovijek koji živi u svim vremenima. Zauvijek.
Čovijek kojeg najbolje mogu opisati njegovi stihovi.
Sretna sam da mogu i ja na neki način obilježiti sjećanje na njega baš na obljetnicu njegova rođenja.
Pjesniče dragi ti živiš i kad pjesma umre, ti živiš i kad patnja mine. Tvoja duša je neslomljiva. Ja se grijem na tvome žaru i riječi tvoje usuđujem se izgovarati. Moja duša tvojoj duši vapi. U spokoju tame dajem ti sebe, pjesniče najdraži....
Radi čitkosti klikni na sliku

Broj komentara: 5:

anter kaže...

Vidija san i pri, ali sad mogu reć da si ti pravi, kako se to sad moderno reče, fan Tina Ujevića!

Anonimno kaže...

...stvarno pjesnik za sva vremena,i zauvjek. Svaka čast.

...bimbi,oprosti,nemam drugačije prilike ti reć,i ne ljutim se jer...to je tvoje,prilog za podršku,a neznam baš da sam nešta tako loše rekao..hrabrosti.Pročitaj,šta sam ja to napisao,prvi komentar na njenom blogu.
...možda imam devijantnih ispada,al' baš da sam pacijent,mislim da griješiš...pozdrav!

in spe.

...ps...disk,je otišao,nakon što sam zatražio promjenu koisničkog imena,a nisam spemio,i više ne mogu pristupiti blogu,a neću sad opet,vraćati,mada, da sam znao mogao sam ostaviti,a ne zahtjevati da ga brišu i po potrebi koristiti. Ali...sad je to!

bubimir kaže...

En ten tini, savaraka Tini, savaraka tika-taka bija baja buf,..,trif traf TUF..::))

Anonimno kaže...

Pozdravljam vlasnicu ovih pjesničkih odaja..o želim ugodan ostatak večeri...:-))

Samson49

hrabrost kaže...

evo me tek danas na najdražem blogu, gdje odmorim oči jer je background izuzetan, sve decentno, profinjeno, oči upijaju tonove. Riječi, kada čitam kao da si naglas čitam misli, pjesme odraz moje duše,,,,,, ne nije da podilazim jer nemam razloga, odavno sam komentirala u tom duhu.Ti kada pišeš, toliko si drugačija od svega što sam imala prilike čitati, tvoj osvrt na našega pjesnika govori u tvoj prilog.Uživaj u malo sunca što ga povremeno imamo.