17. srp 2009.

Put u čistilište





Bila sam tu, napisala ovu pjesmu i vratila se....

Znam da ću ti jednom u Suncu doći
Najtoplijom njegovom zrakom tebe Najdraže moje grliti
Znam da ću se jednom u kišnim kapljicama skriti
Na prozoru tvome Najdraže moje čežnjom rominjati
Znam da će jednom nebo moj lik iscrtati
Oblaci će umjesto mene tebi Najdraže moje šaputati
Znam da će jednom more u krilu svom te njihati
Mekoćom svojom Najdraže moje na skute majčine te sjetiti
Znam da će jednom vjetar moj nemirni duh raznositi
U njegovu dodiru ti ćeš ga ćutiti
U tvojoj kosi što na vjetru leprša
Znati ćeš da uz tebe Najdraže moje zauvijek živi moja duša

Broj komentara: 7:

anter kaže...

Oli je tribalo ić u ovu strahotu za napisat ovako lipu pismu?! Ja, kad bi tamo kročija, mislin da ništa napisa ne bi, pri bi od tuge umra!

hrabrost kaže...

beskrajno, duboko, daleko, neuhvatljivo,dugaćko, široko,,,,,, to slike ostavljaju dojam, riječi kao da iz mene izlaze kao da su bile skrivene, bravo draga, kod tebe nahranim dušu i odmorim oči

hrabrost kaže...

i još jedanputa sam prošetala, ostavljam pozdrav

Anonimno kaže...

snočka dežd je bila
tragove ti skrila
a vu moji duši
jecaj se još guši

bol me kaj razdire nikaj već ne čudi
rade bi te jopet privinul na grudi
ali tebe vabe vetrovi i tuča
tebe vabi tvoja krvca fest prevruća

ptsp_ovac
http://bigblog.tportal.hr/ptsp_ovac

ptsp_ovac kaže...

fala za lepu reč
jafkanje još traje
zajdnje ni napisano.


dvije polutke ruže
jednom kad se strgnu
rijetko kad se združe

gokone kaže...

slike pričaju svoju priču..predivnu priču..a pjesma ona je moćna i upečatljiva.samo nek ti bude ta tvoja sparina imam je i ovdje previše:)pozdrav:)

Anonimno kaže...

Lijepe fotke..još ljepša pjesma..što reći?..pusti me da uživam..:-)))) -Pozdrav :-)))

Samson49