25. lip 2009.

Moj dragi

Kad sam te srela
Moj dragi...
Bila sam lutka
Prazna od lutanja
Prazna od traženja
Prazna od zaborava
Prazna od laži
Prazna od godina
Tek dvadeset
Izgubljena od praznine
Lutka koja ne pripada nigdje
Kad si mi pružio ruku
Zaustavio si moj korak u bezdan
Otvorio si zaključano srce
Pustio mojoj ljubavi da te uzme
Brisao si sve moje mane
Poklanjao mi dušu svoju
Moj dragi...
Umirivao moje strahove
I u snove mi vratio osmijeh
Dao si mi more nježnosti
I obalu sreće
Ženu što stihove ti piše
Stvorio si TI
Moj dragi...

4 komentara:

bubimir kaže...

Ooo, jadan je taj tvoj dragi..hihi

Anonimno kaže...

Evo da ti i dragi nešto napiše. Pjesma je predivna. Ljubavi ponešto i previše. Ma nema veze, važno je da ta ljubav traje, obostrano traje, a i ti si moja zločesta inspiracija. Cmok..

hrabrost kaže...

čisto, bistro, nježno, ah, pa pohvala stihovima odabiru riječi....sve u svemu oduševljena sam

anter kaže...

Jeman razloge da ne rečn ama baš ništa, a mislin d će autorica i znat zašto! Pozdav autorici!