8. lip 2009.

Nesnosna

Izludit će me nesnosna
Neda mi mira
Nadvila se nad mene
I s podsmijehom me gleda
Ponekad previše sretna
Ponekad previše tužna
A ponekad nemirno mirna
Ili su svi protiv nje
Ili je ona protiv svih
Ili su svi uz nju
A ona iznad svih
Boga moli vraga služi
Ili vraga moli Boga služi
Ili je sama svoj Bog
Što god poželi to i umisli
Pa umišljena
Naglavačka
Naopačka
Iznenadi me u trenu
Nespremna ju hvatam
Tu moju
Bezglavu malenkost

Broj komentara: 7:

anter kaže...

Bome, kako si se opisala, reka bi čovik da si samen đavlu utekla, hahaha!

anter kaže...

Zaboravija san - ovi tvoj Photoatelier prerasa je u Petski kutak!

bimbi kaže...

@Ante ako si mislio poetski, baaaaa....nisam ni ja sigurna kamo to spada, ponekad su samo misli, ponekad stihovi ali uz sve to volim i slike obrađivati. Ako si mislio "petski" kao peta ili štikla što bi protumačila kao "život na visokoj peti" e to nije nažalost, a ako je "petski" kao objavljivanje petkom e nije ni to.

Pink Mamba kaže...

tvoja malenkost koja je uvijek protiv svih...i naopačka i naglavačka pa čak i pomalo umišljena meni je uvijek nepodnošljiva a onda opet uvijek pomalo draga:)) mozda je to stvar roda ili ti ga obiteljskih voda pa cisto dodajem...'' sami sebi dovoljni''!! :))

gokone kaže...

e vidim ja bacila se ti u drukčije vode..no sviđa mi se..pozdrav::))

hrabrost kaže...

inspiracija za stihove? ali sve si rekla naslovom a onda nabrojala nesnosne situacije i ponašanja nesnosnih ljud, a onda si se ulovila da ponekada imaš neke navedene nabrojane crte pa si jednako hrabro nastavila pisati.Bravo tebi i ovoj nizalici iz tvoga istraživanja sebe proizlazi da si pjesnikinja

bubimir kaže...

Mislim se da si suviše blagonaklono opisala svoju malenkost. Ipak je ona "nesnošljiva" malo žešća nego si je ti opisala. ( Boga moli, a vraga tuče, mlati...i sl).