30. lip 2009.

Savjet


Kad bi vrag u tebi
Mom vragu
Ruke pružio
Ne bi se više na ništa tužio
Ali vrag u tebi vražjiji je od mog
Izludi me gore od svakog
I bijes u meni stvori
U zlo me pretvori
Pogledi moji ko munje vatru siju
A riječi ubojite krv liju
Reci svom vragu
Da mom vragu ruku pruži
Učini nam život duži

Broj komentara: 7:

Anonimno kaže...

Evo, pročitao sam i što sada?Bolje da mi živimo uz lulu mira, a vrazi naka vraguju po svoju! Kad si već toliko darežljiva zašto si samo ti na slici? Što je samnom, ako i ja imam vraga u sebi??

anter kaže...

Jeba ga ćuk, nisan zna da nakon 25 godina u braku počnu carevat vragovi! Evo si me pripala, jerbo mi se to nekako bliži! A boli li kad počnu rest rozi?!

Anonimno kaže...

Pozdrav ostavljam vlasnici i njenim gostima u ovim odajama..::-))))

Anonimno kaže...

PS:Lijepo je spominjati 25god.braka..ima i dobrog i loše proživljenog..i samo sa ljubavlju se može nastaviti...

Samson49

hrabrost kaže...

svi to prošli ali u različitim godinama starosti.Uvijek čuči u nama naivnost a uvijek neki dežurni vrag vreba da nas baci u očaj.Što reći nego život je takav
pohvala pjesmi i temi

Anonimno kaže...

I will not agree on it. I regard as polite post. Especially the designation attracted me to review the sound story.

Anonimno kaže...

Nice dispatch and this post helped me alot in my college assignement. Gratefulness you as your information.