20. lip 2009.

Žena


Mogu sve pojednostaviti
Zemaljsku kuglu izravnati
Sunce dozvati
Mjesec dotaknuti
Ali mogu Bogami
Sve zakomplicirati
Polove zamjeniti
Strane svjeta pobrkati
Nevremena izazvati
Mogu biti sve one prekrasne božice
Opjevane u stihovima
Majke i žene
Heroine i kurve
Vladarice i vještice
Ako treba
Mogu sve
Ja sam žena
Podatna
Ali svemoćna

Broj komentara: 6:

Kojak kaže...

Da!
Divno, divno rečeno.
Imala si očito jako nadahnuće za ove stihove.
Od tebe to i očekujem uvek.

Anonimno kaže...

Tako krhke i nježne..a tako močne...Laka ti bila ova noć..:-))

Samson49

anter kaže...

Bome si me zadivila da znaš! Prv, stihovima, a drugo, ako sve to moreš onda si žena nad ženama!

bimbi kaže...

¨@hahahahahaaa....nego šta nego da mogu..pogledaj malo bolje sliku i pogledaj kolika mi je ručetina...:-)))

hrabrost kaže...

snažno, mogu reći i zastrašujuće, to kada onaj suprotnoga spola pročita, dobro će se zamisliti, ni jedan muškarac ne voli samostalnu ženu, da voli da ga pazi i brine o njemu, da ali zaljubljen i predmet obožavanja ne. Tebe je nešto jako naljutilo i da mi je znati što.

bubimir kaže...

Ti si samo još jedna marsovka. Znate izreći lijepe stihove, stvoriti svoj imaginarni svijet, a stvarnost...? Zlo je uvijek, zlo.